معرفی برند ژوپینگ

❣️ ژوپینگ چیست؟؟

شاید تا به حال نام ژوپینگ (شوپینگ) یا xuping به گوش شما خورده باشد. اگر کم و بیش در دنیای زیورآلات و بدلیجات وارد شده باشید به احتمال زیاد با این نام آشنا هستید.

👑 کمپانی بدلیجات ژوپینگ (Xuping) کار خود را از سال 1991 شروع نمود؛ این برند در ابتدا شاید هیچوقت فکرش را هم نمی‌کرد که به این سطح از موفقیت در بازار بدلیجات عمده برسد. در حال حاضر این کمپانی با حدود 2900 کارمند یکی از موفق‌ترین شرکت‌های کشور چین به حساب می‌آید. در کنار این موضوع، با کمی بررسی می‌توان این نکته را دریافت که در 95% از فروشگاه‌های بدلیجات، حداقل یک مدل از محصولات ژوپینگ به فروش می‌رسد. این سطح از محبوبیت در بین طرفداران زیورآلات بدلی را می‌توان دست نیافتنی دانست؛ تا حدی که باید برند ژوپینگ را موفق‌ترین شرکت در بین تمامی شرکت‌های تولید و پخش بدلیجات عمده محسوب نمود.

✨ کیفیت و قیمت بدلیجات ژوپینگ از همان اوایل شروع به کار این برند، برگ برنده‌ی آن به حساب می‌آمد. درباره‌ی کیفیت بدلیجات ژوپینگ همین بس که بگوییم SGS (سازمان جهانی تعیین کیفیت محصولات) پس از آزمایشات متعدد خود بر روی مواد اولیه‌ی محصولات برند ژوپینگ و بررسی کیفیت اسمبلینگ قطعات مربوطه، گواهینامه‌ی بین‌المللی خود مبنی بر تایید کیفیت محصولات را به برند ژوپینگ اعطا نمود.

👌🏻 جنس بدلیجات ژوپینگ از چیست؟

ماده ی پایه‌ای در بدلیجات ژوپینگ آلیاژ مس است. پس از شکل‌دهی به محصول، با استفاده از رادیوم و انواع طلای ۲۴، ۱۸ و یا ۱۴ عیار عمل آبکاری را انجام می‌دهند. در کنار این موارد استفاده از جواهرات و کریستال‌های زیرکونیا و محصولات معروف و با کیفیت سواروفسکی باعث شده بدلیجات ژوپینگ درخشش و جلوه‌ای بی‌نظیر پیدا کنند. البته رعایت اصل کیفیت تنها در اینجا به پایان نمی‌رسد. بهتر است بدانید جواهرات و سنگ‌های قیمتی در بدلیجات ژوپینگ علاوه بر زیبایی دارای کیفیتی بالا هستند. این سنگ‌ها و جواهرات به صورت باگتی در بطن کار قرار می‌گیرند که این امر باعث شده تا مانند برخی محصولات مشابه پس از مدت کوتاه استفاده، سنگ و کریستال از جای خود بیرون نیفتد.

✨ کیفیت بالای ساخت در کنار تنوع گسترده‌ی رنگ آبکاری مانند طلایی، رزگلد، سیلور و... باعث شده تا فروش بدلیجات ژوپینگ هر ساله رو به افزایش باشد. کیفیت آبکاری محصولات ژوپینگ بسیار طبیعی و به‌نحوی است که بیشترین شباهت را به طلا داشته و کمتر کسی به بدل بودن آن در نگاه اول پی خواهد برد. همچنین اکثر مدل‌های این برند در رنگ نقره‌ای هم موجود می‌باشد که توجه دوستداران بدلیجات با رنگ نقره‌ای را هم نسبت به این برند جلب نموده.

✨ غیر از کیفیت، برگ برنده‌ی دیگر بدلیجات ژوپینگ که آن را موفق‌ترین کمپانی فروش بدلیجات عمده ساخته؛ برتری قیمتی نسبت به سایر رقبای خود است.

بهتر است بدانید که کلیه‌ی بدلیجات ژوپینگ براساس متدهای اروپایی طراحی و عرضه می‌شوند؛ به‌همین دلیل گول چینی بودن این برند را نخورید و از این موضوع اطمینان داشته باشید که با محصولات شیک و به‌روزی سر و کار خواهید داشت.

✨ فروش گسترده در دنیا باعث شده این برند سعی کند محصولات خود را باب میل همه‌ی سلیقه‌ها طراحی کند. به همین دلیل بدلیجات ژوپینگ در دسته‌های مختلفی عرضه می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

🔸دستبند

🔸گردنبند

🔸آویز (پلاک)

🔸انگشتر

🔸گوشواره

🔸ست و نیم ست

🔸النگو (تک‌دست)

⛔❌ روش‌های تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی

✨ محصولات ژوپینگ دارای حک لوگو یا حروف اختصاری xp داخل بدنه محصول است.

✨ رنگ آبکاری انحصاری محصولات ژوپینگ، چیزی مابین زرد و رزگلد است که در نتیجه رنگ طلایی طبیعی و نه مصنوعی را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.

⛔❌ موارد مضر برای بدليجات

برخورد مستقيم مواد شيميايی، شوينده‌های قوی، مواد آرايشی و عطر و ادكلن با پایه الکل

عرق بدن (البته درصد اسيد آن در افراد مختلف متفاوت هست، در اکثر افراد مضر نيست) (با کنترل خورد و خوراک و سبک زندگی می‌توان این مورد را کنترل کرد)

استحمام (منظور برخورد مداوم آب و مواد شوینده به محصول هست، البته اکثر استفاده کننده‌ها با حمام و استخر رفتن همراه با محصول مشکلی نداشتند)

کیفیت ساخت و آبکاری محصولات ژوپینگ فوق‌العاده بالا هستند ولی در کل همه بدلیجات برای استفاده بلند مدت، نیاز به مراقبت و استفاده صحیح دارند. با رعایت موارد ذکر شده سال‌ها می‌توانید از محصول استفاده کنید.